Nieuw in ons assortiment  [lees meer]

S050613 blauw
S050613 blauw
€43,18 (Excl.BTW)
€52,25 (Incl.BTW)
TK-170 HY
TK-170 HY
€61,16 (Excl.BTW)
€74,00 (Incl.BTW)
TK-170 Jumbo
TK-170 Jumbo
€63,22 (Excl.BTW)
€76,50 (Incl.BTW)

F.A.Q.

Veel gestelde vragen over:

Vraag: Kan ik mijn bestelde producten ook afhalen zonder verzendingskosten?

Antwoord:

In Harelbeke kunt u uw bestelling afhalen zonder verzendingskosten. U plaatst uw bestelling op de website, bij verzending kiest u "afhalen". U kunt vooraf betalen via de site of betalen bij afhalen. (er is bankcontact voorzien).
U kunt hier ook uw eigen cartridges en toners ingeven om te laten hervullen.

Meer info over openingstijden en adressen vindt u hier
OPGELET: Bestellingen die niet vooraf betaald werden blijven 30 dagen geldig. Daarna wordt de bestelling geannuleerd.
terug naar boven

Vraag: Een bestelling plaatsen? Hoe doe ik dat?

Antwoord:

  1. Rechts bovenaan vindt u een zoekfunctie. U kunt hier uw zoekopdracht invoeren. Dit kan een printertype zijn, het tonernummer, ... Druk nu op zoek en u krijgt een lijst met zoekresutaten.

  2. In de lijst van zoekresultaten ziet u het volgende (van links naar rechts).
    • Het type (origineel, compatible, gerecycleerd door Inktpoint).
    • Een afbeelding van het product.
    • De naam van het product met daaronder een korte beschrijving. (wenst u meer info kunt u op de product naam klikken)
    • De prijs van het product met en zonder BTW.
    • Een vakje "toevoegen".

  3. In het vakje toevoegen kunt u het aantal ingeven dat u van dat product wenst te bestellen.

  4. Heeft u uw keuze gemaakt dan kunt zowel bovenaan als onderaan op de knop geselecteerde naar winkelwagen klikken. De door u gekozen artikelen worden nu in het winkelkarretje geplaatst. U kan dit nog op elk moment aanpassen.

  5. U kunt nu rustig verder winkelen uw producten blijven in het winkelwagentje zelfs als u per ongeluk de website verlaat worden die nog een tijd voor u bewaard.

  6. U hebt alles wat u nodig hebt? Klik dan op de titelbalk van het winkelwagentje om effectief te bestellen. (u vindt het winkelwagentje rechts bovenaan) U kunt hier ook nog producten verwijderen, bijvoegen of de aantallen aanpassen.

  7. Er wordt nu gevraagd om in te loggen. Hebt u nog geen account dan kunt u er nu een aanmaken. We vragen alleen algemene gegevens om de bestelling te kunnen afhandelen. Meer info over waarom registreren vindt u hier

  8. U gaat nu stap voor stap door de bestelprocedure. U kunt uw type levering, betaalmethode, leveringsadres, ... selecteren. U hebt altijd de mogelijkheid om fouten te corrigeren. Als laatste wordt u gevraagd om alle gegevens nog eens na te zien. Is alles in orde dan klikt u op het vak bevestigen.

  9. U krijgt nu een scherm te zien dat uw bestelling goed ontvangen werd. U krijgt automatisch een mail toegestuurd met daarin de gegevens van de door u geplaatste bestelling.
  10. terug naar boven

Vraag: kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Antwoord: Indien u een particuliere klant bent heeft u 14 kalenderdagen na aflevering van uw bestelling het recht om af te zien van uw aankoop. In dat geval gaat u als volgt te werk.

  • U stuurt binnen de 14 kalenderdagen een mailtje naar sales@inktpoint.be. U hoeft geen reden op te geven. (Hoewel we u daar wel dankbaar voor zijn. Uw reden kan een belangrijke tip zijn om onze dienstverlening te verbeteren.)

  • U stuurt uw bestelling goed verpakt terug binnen de 14 kalenderdagen nadat u te kennen heeft gegeven dat u van uw bestelling wilt afzien.

  • Wanneer we uw bestelling volledig en onbeschadigd ontvangen (toners en cartridges in ongeopende verpakking) betalen wij u het bedrag dat u ons betaalde integraal terug.

Vraag: Ik heb de bestelde goederen bij nader inzien niet nodig?

Antwoord: In bepaalde gevallen kunnen we de producten terugnemen. U vindt meer info hier.
terug naar boven


Vraag: Hoe kan ik betalen?

Antwoord: Indien u uw bestelling laat opsturen vragen we voorafbetaling. Dit kan op volgende manieren;

  1. Tijdens het afrekenen kiest u "Betaal via uw eigen bankinstelling". Als uw bestelling geplaatst is kunt u via uw eigen bank (netbanking, ...) het verschuldigd bedrag overschrijven naar BE41 0634 1572 0110 met vermelding van uw bestelnummer. Uw bestelling wordt verwerkt nadat we uw betaling ontvangen hebben. Om de bestelling sneller te laten verwerken kunt u ook een bewijs van betaling doorsturen via sales@inktpoint.be.

  2. Tijdens het afrekenen kiest u "paypal". Na het bevestigen van uw bestelling wordt u omgeleid naar de site van Paypal waar u de betaling kunt uitvoeren. Ook zonder Paypal account kunt u met uw visa betalen op de site van Paypal. U komt op de site van Paypal, de optie "betalen met mijn Paypalrekening" staat geselecteerd. Net daaronder vindt u "ik heb geen Paypalrekening" wanneer u hierop klikt kunt u gewoon met uw visakaart betalen zonder een rekening te moeten openen. Al uw betalingsgegevens worden door Paypal verwerkt, Inktpoint krijgt die niet te zien. Meer informatie over paypal vindt u hier

  3. Wanneer u zelf uw product komt afhalen kunt u ook betalen bij het afhalen.
    OPGELET: bestellingen die niet vooraf betaald worden blijven 30 dagen in het afhaalpunt.
    Daarna wordt de bestelling geannuleerd.
  4. terug naar boven

Hoe zit dat nu met die compatibles?

Vraag: Wat zijn compatibles eigenlijk?

Antwoord: compatibles zijn gerecycleerde of nagemaakte cartridge / toners. Door gebruikte cartridges te recycleren bespaart u het milieu en uw rekening. Meer info over compatible vindt u hier.

Vraag: En de garantie op mijn printer? Vervalt die niet bij het gebruik van compatibles?

Antwoord: Vroeger was dat inderdaad zo. Door een arrest van een Europeese rechtbank hebben de producenten die bepaling moeten schrappen. Alleen als de schade aantoonbaar veroorzaakt werd door gebruik van slechte cartridges vervalt uw garantie.

Vraag: Zijn die compatibles even goed?

Antwoord: Het ene merk is natuurlijk het andere niet. Sommige spotgoedkope merken leveren inderdaad mindere prestaties. Inktpoint verkoopt niet noodzakelijk de allergoedkoopste compatibles maar wel compatibles van zeer goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Alle toners en cartridges komen met een fabrieksgarantie van 2 jaar. (dit geld niet voor de aanbiedingen)
U merkt het verschil enkel aan de prijs.
terug naar boven

Vraag: De producten die ik bestelde werken niet. Wat nu?

Antwoord: In dat geval neemt u best contact op met ons via sales@inktpoint.be. Gelieve het printertype en een duidelijke beschrijving te geven van het probleem.

  • De toners die Inktpoint onder eigen beheer produceert hebben een levenslange garantie. Alle andere toners en cartridges (andere merken) komen met een fabrieksgarantie van 2 jaar. Indien nodig wordt uw product gratis vervangen.

  • Wanneer uw product vervangen moet worden sturen we dit zo snel mogelijk op. Op dat moment wordt het product aan u gefactureerd. (u hoeft niet vooruit te betalen).

  • We vragen u het defecte prodduct zo snel mogelijk naar ons op te sturen. Indien mogelijk met een afdruk omdat daaraan vaak kan gezien worden wat het probleem is.

  • Zodra we het defecte product ontvangen hebben sturen we u een credietnota (zodat de factuur komt te vervallen) en storten we 5€ voor de verzendingskost die u moest maken.

  • terug naar boven

Vraag: Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Antwoord: Bij alle producten staat een levertijd indicatie. De exacte leveringstijd hangt af van de manier van verzenden die u hebt gekozen.

  • groen: direct leverbaar. Dit product is op voorraad. Indien u besteld voor 18u wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden.

  • oranje: 1 tot 2 werkdagen: Dit product is niet op voorraad. Het duurt normaal 1 tot 2 werkdagen voor we het product kunnen verzenden.

  • U krijgt altijd een mail van ons waarin vermeld staat wanneer uw bestelling verstuurd werd en met een trackingnummer van de transporteur zodat u zelf kunt nagaan waar uw pakket zich bevint.

  • U kiest DPD: uw bestelling wordt binnen de 2 werkdagen afgeleverd door DPD (u krijgt van ons een mail wanneer uw bestelling verzonden werd.)

  • U kiest Kiala: Dit kan 3 tot 4 dagen duren. Zodra uw bestelling op het afhaalpunt van uw keuze ligt krijgt u een mail van Kiala.
    terug naar boven

Vraag: Op welke manieren kan ik mijn bestelling ontvangen?

Antwoord: Er zijn 3 mogelijkheden. Een uitgebreide uitleg vindt u hier

  1. Kiala: U bepaalt zelf waar en wanneer u uw bestelling gaat afhalen. Gratis verzending binnen België.

  2. DPD: Uw bestelling wordt afgeleverd op het door u gekozen adres. Dit hoeft niet noodzakelijk uw eigen adres te zijn. Gratis verzending binnen België.

  3. Afhalen: U kunt uw bestelling afhalen in ons ophaalpunt in Harelbeke of op een van de hogescholen waarmee we samen werken. U betaald dan geen transportkosten.
    terug naar boven


Huidige bezoekers

Huidige aantal bezoekers 19 gasten online.