Talen:  Nederlands  English  

Verzenden & retouren

leveringsinfo

Wij vragen u deze voorwaarden nauwkeurig door te lezen.

Levering (algemeen)
Het is van groot belang dat u de aangeboden zending direct controleert. Controleer of het de juiste items zijn en de juiste hoeveelheid. Geconstateerde afwijkingen dienen terstond te worden gemeld. Indien u een levering niet binnen 3 dagen na verzending vanuit ons magazijn ontvangen heeft, adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze Service Desk.

Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt
Mochten er problemen zijn, (b.v. niet of niet volledig op voorraad) dan nemen we contact met u op. Indien u het item dringend nodig hebt en wij kunnen niet tijdig leveren kan u zonder problemen de bestelling annuleren.

Er zijn verschillende mogelijkheden:

Verzending via DPD:

Afhalen in een parcelshop van uw keuze

U kunt uw bestelling afhalen in een van de parcelshops van DPD in uw buurt wanneer het u uitkomt. Wij laten u weten wanneer het bij ons vertrekt en DPD laat u weten wanneer het pakket voor u klaar ligt.
U vind een parcelshop in uw buurt via deze link: Parcelshop

laten leveren op een adres van uw keuze

Uw bestelling kunt laten afleveren op uw thuisadres of een ander adres van uw keuze door DPD

Alle verzendingen zijn gratis binnen België. Voor de rest van Europa worden verzendingskosten aangerekend voor bestellingen tot 300€.

Uw Bestelling wordt opgestuurd zodra uw betaling op rekeningnr:BE41 0634 1572 0110 ontvangen is. U kunt ook een bewijs van betaling versturen naar info@inktpoint.be.
Indien u online betaald wordt uw betaling automatisch geregistreerd en wordt uw bestelling onmiddellijk verzonden.

Garantietermijn
Per categorie verlenen wij de volgende garantie:

  • Originele printersupplies:
    Originele printersupplies vallen onder de fabrieksgarantie van de fabrikant van de supplies, Inktpoint is in het algemeen niet verantwoordelijk voor garantieclaimen van door haar geleverde originele printersupplies. De koper dient in het algemeen garantiegevallen rechtstreeks met de producent te regelen.
  • Compatible printersupplies:
    Alle compatible cartridges en toners komen met een fabrieksgarantie van 2 jaar.
  • Speciale aanbiedingen:
    De speciale aanbiedingen kunnen moeilijk vervangen worden daar het meestal gaat om overstock of toners die gerecycleerd werden door inktpoint. In dit geval neemt u best contact op met de service desk

Retourprocedure
Indien u een product binnen de zichttermijn wil retourneren of een defect product volgens de garantiebepaling wil retourneren, dan dient u een retourverzoek in te dienen door middel van het sturen van een e-mail naar sales@inktpoint.be

  • In de e-mail moet in ieder geval het factuurnummer en het ordernummer worden vermeld.
  • In het geval van defecte artikelen dient u een proefdruk en/of nauwkeurige klachtomschrijving bij te voegen. Een omschrijving als "is defect" of "werkt niet" is hierbij niet voldoende. Sommige leveranciers (bijvoorbeeld Brother) stellen bovendien als voorwaarde om een zogenaamde statuspagina van het defecte artikel mee te sturen.
  • Na constatering dat het product onder de garantie valt, ontvangt u een RMA-nummer, waarna u het product kunt terugsturen. Het RMA-nummer is 5 dagen geldig.
  • In geval van het retourneren van producten binnen de zichttermijn dient het product onaangebroken, in de originele verpakking opgestuurd te worden en onbeschadigd te zijn.
  • Het te retourneren product dient goed verpakt retour gestuurd te worden.
  • Op de retourzending dient duidelijk het RMA-nummer vermeld te staan.
  • Retourzendingen zonder geldig RMA-nummer en/of ongefrankeerde zendingen worden geweigerd!
  • Mocht na openen van de retourzending door Inktpoint geconstateerd worden dat het product dat op grond van herroepingrecht binnen 14 dagen zichttermijn is teruggestuurd, beschadigd of gebruikt is, dan wordt u gesommeerd alsnog de factuur te voldoen.

Verkeerde bestelling
Een verkeerde bestelling dient binnen 7 dagen na factuurdatum aan Inktpoint gemeld te worden door middel van het sturen van een e-mail naar sales@inktpoint.be
Voor een verkeerde bestelling wordt 15% restockingskosten in rekening gebracht. De te retourneren producten dienen courant en als nieuw verkoopbaar te zijn. Obsolete of speciaal voor de klant ingekochte goederen kunnen niet worden teruggenomen. Het is niet mogelijk om al geopende producten retour te nemen. Controleer daarom de door u ontvangen goederen altijd op juistheid voor u het product opent.

Back


Recensies  [Lees meer]

Er zijn momenteel geen productrecensies.
Parse Time: - Number of Queries: 129 - Query Time: 0.076788525634767