Kopen van de Cadeaubonnen
Sturen van de Cadeaubonnen
Aankopen doen met de Cadeaubonnen
Verzilveren van de Cadeaubonnen
Overige vragen
Cadeaubon Veelgestelde vragen
Versturen van de Cadeaubonnen
Voor het versturen van een Cadeaubon als verrassing of teken van waardering aan familie, vrienden, bekenden of zakenrelaties dient u een tegoed te hebben in uw Cadeaubon Account. Dit kunt u controleren door u aan te melden met uw profiel bij uw Account. Alleen als u een tegoed heeft treft u dit onder het kopje Cadeaubon Account aan, anders wordt dit kopje niet getoond. Indien u geen tegoed heeft kunt u in onze winkel een Cadeaubon kopen en deze in uw Account laten bijschrijven.
Er zijn 3 manieren om een Cadeaubon te versturen:
Er zijn 3 manieren om een Cadeaubon te versturen:
- U gebruikt de link die zichtbaar is in deze sectie "Veelgestelde vragen Cadeaubon". Deze link wordt zichtbaar nadat u zich heeft aangemeld met uw profiel bij uw Account.
- U gebruikt de link die zichtbaar is in uw winkelwagen. Deze link wordt zichtbaar nadat u zich heeft aangemeld met uw profiel bij uw Account. Via deze link komt u op de “Verstuur Cadeaubon” pagina.
- U meldt zich aan met uw e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens gaat u naar uw Account. Onder het kopje Cadeaubon Account treft u een link aan naar de “Verstuur Cadeaubon” pagina.
- De naam van de ontvanger van de Cadeaubon.
- Het e-mailadres van de ontvanger van de Cadeaubon.
- De waarde van de Cadeaubon
(Aandachtspunt: u hoeft niet de volledige waarde van uw tegoed in uw Cadeaubon Account te sturen.)
Belangrijke links
Recensies [Lees meer]
Er zijn momenteel geen productrecensies.